Sømløs integrasjon mot PowerOffice Go

Nå trenger du kun å legge inn organisasjonsnummer når du skal registrere en ny kunde i PowerOffice Go.

– Integrasjonen er sømløs og du får Kreditorforeningen sine gode betingelser på de krav du sender. Du trenger kun å fylle ut organisasjonsnummer og godta våre betingelser, så er du i gang, sier Cato Finsås, salgssjef i Kreditorforeningen Vest.

Fyll ut skjemaet og kom i gang med innfordring fra Kreditorforeningen på: https://www.kred.no/poweroffice/
 

– Det ble både enklere og mer oversiktlig å følge sakene etter at vi tok i bruk Kreditorforeningens integrasjonsløsning for PowerOffice GO.
Vi sparer tid både når saker skal sendes inn og ved automatisk postering av oppgjorte saker.

Autorisert regnskapsfører i Nidaros Regnskap AS, Anette Folgerø.

                 
Bruker din bedrift PowerOffice Go som økonomisystem, eller er dere er nysgjerrig på løsningen? Send oss din kontaktinfo her, og vi sender deg nærmere info. 

Integrasjonen er svært enkelt å ta i bruk, forenkler arbeidet med kundefordringene og gir deg god oversikt.

  • Du bestiller purre/inkassoforslag

  • Sak leses inn og saksnummer går tilbake

  • Det dannes en link med direkte overgang til nettkontoret

  • Fakturakopier legger seg på saken

  • Innbetalinger oppdateres fortløpende

 

Kreditorforeningen tilbyr tilsvarende løsninger mot en rekke andre økonomisystem.