Dette er vårens nyheter i Nettkontoret

Sjekk ut de nyeste oppdateringene i Nettkontoret. En integrering med Bisnode er en av flere gode nyheter.

De fleste av Kreditorforeningens kunder kjenner til Nettkontoret. Det er kundeportalen på Kreditorforeningens hjemmesider, hvor man kan bestille oppdrag, sjekke status og mye mer.

Et par ganger i året blir Nettkontoret oppgradert med nye funksjoner.
– Nå er de siste oppgraderingene ferdige, og følgende nyheter er klare til bruk, sier Åsmund Andreassen, salgs – og markedskonsulent i Kreditorforeningen Midt-Norge.

  1. Nå kan du gjøre kredittvurderinger inne i Nettkontoret. Vi har integrert Bisnode, slik at du ikke trenger å logge deg på to ganger for å foreta en kredittsjekk. Dette er et tilbud flere av medlemmene våre har etterspurt. Nå er det på plass, og våre brukere vil spare masse tid. For å ta i bruk nyvinningen, må du ta kontakt med oss. Vi registrerer dere som brukere, og integrert kredittsjekk via Nettkontoret er klart på dagen.

Det koster ikke noe å registrere seg hos oss, men bruken blir betalt. Prisliste ligger inne på Nettkontoret.

  1. Mulighet for fakturakopi. En fin nyhet som mange av våre kunder har etterlyst. Nå er det mulig å legge ved fakturakopi i innmeldte saker. Da kan vi i Kreditorforeningen få en bedre bakgrunnsoversikt, og vi kan også sende kopi direkte til skyldnere. Fordelen er at vi slipper å spørre våre kunder om fakturakopi, når skyldnere etterlyser den.

Det betyr raskere saksgang, og bedre service ut mot skyldnere. Noe som igjen kan føre til raskere betaling.

  1. Aldersfordelt saldoliste. Nytt ønske fra våre kunder som ønsker en bedre oversikt over arkivet sitt. Nå er det enklere å finne gamle rapporter fordelt på tid og alder. Vår kunder sparer tid og arbeid.

Gi tilbakemeldinger
Åsmund Andreassen i Kreditorforeningen Midt-Norge er glad for nyhetene som gjør Nettkontoret langt mer brukervennlig. Men han understreker at det bare er å ta kontakt, dersom du har innspill til flere endringer.

– Mange av forbedringene kommer etter innspill fra våre kunder. Det setter vi stor pris på. For ofte er det slik at dersom en kunde av oss har et problem eller ser en ny og lur løsning på Nettkontoret, vil det hjelpe mange. Derfor oppfordrer vi at du tar kontakt om du ønsker flere endringer på Nettkontoret, sier Åsmund.

Ta kontakt på kontakt@kred.no

 

 

 

Inkasso er mer enn penger!

BL! KUNDE