Slik blir det enklere å holde kontroll på fakturaene

Vår nye løsning fakturaadministrasjon gjør det enklere å holde kontroll på sakene du sender inn. Nå finner du den tilgjengelig i vår kundeportal

For at kunder som bruker Uni Economy (Softrig), Visma.net, 24SevenOffice og Dekkpro skal ha bedre kontroll på sakene de sender inn, har vi utviklet fakturaadministrasjon. I denne løsningen, som er tilgjengelig i vår kundeportal kan kundene sende inn en, eller flere saker, til Kreditorforeningen via fakturaadministrasjon.  

– Det vi har gjort er å lage et system som gjør det oversiktlig for kunden. Dette er første versjon, men det kommer flere utvidelser videre, forteller Cato Finsås i Kreditorforeningen. 

I fakturaadministrasjonen krysser man av de sakene man ønsker at Kreditorforeningen skal bistå med. Det er også mulig å hente saker automatisk, men vi foreslår at kunde tar kontakt med oss så setter vi dette opp sammen. 

Vi anbefaler derimot at våre kunder har god kontroll på sakene de ønsker hjelp med. Dersom vi henter saker automatisk, kan det hende at vi henter saker som kunde ikke ønsket å sende, også trekker kundene sakene etterpå.  

Anbefalingen vår er at kunde avtaler med oss hvordan de ønsker å sette opp løsningen til å vise tilgjengelige saker. Det kan være etter forfall på faktura, eller etter forfall på inkassovarsel.  

Dersom du har systemer du ønsker at Kreditorforeningen skal koble seg opp mot kan du ta direkte kontakt med Cato@kred.no.