Ny integrasjon mot 24SevenOffice

Kreditorforeningen nærmer seg klar med en ny integrasjon mot 24SevenOffice. Løsningen vil gjøre inkassoprosessen enklere, mindre tidkrevende og kunne skape store besparelser.

–  Jeg opplever at stadig flere av våre kunder tar i bruk de nye nettbaserte regnskapssystemene, sier Frank Nilsen, daglig leder i Kreditorforeningens Driftssentral og legger til: 

–  Det er stor forskjell hos regnskapssystemene hvor gjennomført og enkel inkassoprosessen er. Ved å bruke våre integrasjoner blir prosessen enklere og mindre arbeidskrevende for kreditor, også i de systemene som ikke har strømlinjeformet inkassoprosess. 

Automatisk løsning 

Med denne integrasjonen kan du enkelt ta ut oversikt over poster som er klar til å oversendes, og innbetalinger og krediteringer oppdateres automatisk via webservicer. 

Den nye løsningen baserer seg på at betalinger flyter sømløst mellom systemene og at saksbehandlingen i større grad automatiseres. 

–  Den største fordelen er at det blir mindre manuelt arbeid. Vi ønsker å gjøre systemene mer automatiske og mindre manuelle, forteller han. 

Med den nye løsningen trenger du ikke å logge inn med brukernavn og passord for å søke opp faktura og saker i nettkontoret. 

–  I integrasjonen har man direkte oppslag slik at man ikke trenger å logge seg på eller søke fram saken. Dette skjer automatisk når man følger lenken i 24SevenOffice. 

Fremtidsrettet og effektiv

Løsningen testes i disse dager på de første fornøyde kundene.

–  For å aktivere løsningen må du ta kontakt med din lokale kreditorforening. Så skal vi veilede deg, og gjøre implementeringen så smidig som mulig, sier Nilsen. 

Integrasjonen vil også bli tilgjengelig på 24sevenoffice sin markedsplass under integrasjoner.

–  Vi opplever stor pågang fra kreditorer som ønsker integrasjoner i ulike regnskapssystemer. Vi ønsker å bidra med å gjøre prosessene enklere, mer effektive og besparende for kreditorene. 
 

Mindre arbeid for kreditor

Ved å gjøre regnskapssystemet mer effektiv med den nye integrasjonen, vil dette frigi tid til andre arbeidsoppgaver. 

–  Med den nye løsningen overføres faktura automatisk til Kreditorforeningen, og gir dermed mindre arbeid for kreditor, sier han og legger til: 

–  For de kreditorene som ønsker en kontroll før de sender over faktura er det også mulig. 

Alle kreditnota og betalinger direkte til kreditor overføres automatisk slik at kreditor ikke trenger å forholde seg til det. 

–  I prinsippet kan prosessen helautomatiseres, men vi ser at kreditorer ønsker å manuelt kontrollere faktura før oversendelse. Begge deler er mulig i vår løsning, avslutter Nilsen. 

 

Ønsker du å vite mer om integrasjonsløsningen mot 24SevenOffice?  Send en e-post til kontakt@kred.no eller ta kontakt med en av våre selgere.


Benytter du et annet økonomisystem, sjekk nærmere på våre nettsider