Kundeundersøkelse viser at Kreditorforeningen scorer høyt på kundeopplevelse

I en nylig gjennomført undersøkelse gav hele 63 % Kreditorforeningen toppscore på kundeopplevelse. For oss som jobber i Kreditorforeningen er dette motivasjon til å videreutvikle tjenestetilbudet og leveransene ytterligere.

Kreditorforeningen gjennomførte i juni en undersøkelse blant våre største kunder for å kartlegge hvordan de opplever våre tjenester og løsninger. På spørsmålet om den samlede kundeopplevelsen, oppnår Kreditorforeningen en score på hele 4,5 på en skala fra 1-5 (hvor 5 er best).  

– Dette viser at kundene samlet sett er svært fornøyde med Kreditorforeningens leveranse som inkassoselskap. Hele 63% av kundene valgte å gi Kreditorforeningen en toppscore på dette spørsmålet, sier en fornøyd markeds- og inkassosjef, Guri Sande. 

Vil styrke kundeopplevelsen ytterligere

Områdene hvor Kreditorforeningen scorer høyest på er tilgjengelighet, service og support samt kompetanse.

– Selv om scoren generelt sett er svært høy, er det også områder hvor vi ser vi kan forbedre oss, for å styrke kundeopplevelsen ytterligere. Vi er svært takknemlige for disse tilbakemeldinger, som gjør oss i stand til å videreutvikle tjenestetilbudet og leveransene ytterligere til beste for våre kunder, sier Sande.